Kirjoittaja: Susanna Korkiatupa

Blogin kirjoittaja Susanna Korkiatupa, Loistava Sisältötoimisto.

Viestintäyrittäjä kirjoittaa markkinoinnin ja viestinnän merkityksestä yrityksille ja antaa ajankohtaisia vinkkejä. Yrittäjyys, verkostoituminen ja seutuyhteistyö ovat myös usein aiheina.

Vuonna 2020

teknologia jatkaa kehittymistään. Tekoäly kehittyy. Joudumme ryhtyä miettimään hakukoneoptimointia myös äänellä hakemisen näkökulmasta. Googleen kirjoitetaan eri asioita kuin sille kerrotaan ääneen.

ihmiset ja heidän aidot tarinansa ovat suosittuja edelleen. Aitous, avoimuus ja läpinäkyvyys ovat arvoja, joita voit korostaa viestinnän avulla.

asiakaskokemus ja työntekijäkokemus ovat edelleen pop. Huolehdi, että ne ovat kunnossa ja yrityksellesi tärkeiden ihmisten tarinat tulevat osaksi viestintää.

videon suosio kasvaa jälleen. Lyhyet ja hyvin toteutetut videot saavat seuraajia. Visuaalisuus on olennaista ylipäätään.

kohdentaminen on entistä tärkeämpää. Erikoistuminen korostuu. Valitse yleisöösi ihmisiä, jotka ovat potentiaalisia asiakkaitasi.

suunnittele toimesi. Ilman strategiaa viestintä saattaa lähteä väärille urille, tulet ehkä tehneeksi vääränlaisia ulostuloja väärään aikaan.

Kirjoittaja: Susanna Korkiatupa

Blogin kirjoittaja Susanna Korkiatupa, Loistava Sisältötoimisto.

Viestintäyrittäjä kirjoittaa markkinoinnin ja viestinnän merkityksestä yrityksille ja antaa ajankohtaisia vinkkejä. Yrittäjyys, verkostoituminen ja seutuyhteistyö ovat myös usein aiheina.

Jätä kommentti

Jätä kommentti