Olen enemmän kesäihminen, mutta syksyssäkin on puolensa. Olen itse ahkera sienestäjä, joten tähän vuodenaikaan käyn paljon metsässä; koluan läpi suppisapajat ja rouskupaikat. Siinä tuntee itsensä jotenkin erityisen aikaansaavaksi, mutta samalla rentoutuu. Talven varalle kertyy kaappiin kaikennäköistä. Marjojen poimiminen on hieman liian hidasta ja yksitoikkoista omaan makuun.

Syksyisin on uudenlaista tarmoa, ja ajatukset kääntyvät monilla seuraavaan vuoteen. Mietitään budjetteja, toimintasuunnitelmia ja tutkiskellaan mennyttä vuotta. Mikä onnistui, missä mentiin metsään, mistä luovutaan, mitä jatketaan, mitä uutta toteutetaan? On otettava sekin huomioon, että yksi tykkää suppilovahveroista, toinen rouskuista ja kolmas niistä marjoista. Mihin suuntaan lähteä?

Loppuvuosi on myös hyvää aikaa miettiä, olisiko nyt aika tehdä parannuksia viestintään. Jos organisaatiossa on tyytymättömyyttä, epätietoisuutta, väärinymmärryksiä, unohduksia ja toteutumatta jääneitä viime vuonna tehtyjä markkinoinnin toimenpidesuunnitelmia, niin ehkäpä pieni viestinnällinen päivitys olisi paikallaan ensi vuodelle.

Ota yhteyttä, niin katsotaan, voisimmeko auttaa teitä suunnittelussa!

pssst. Viestinnän suunnitteluun sopii parhaiten jokin muu ympäristö, kuin tuttu ja turvallinen oma konttori. Varataan mukava päivä, missä voi samalla myös lujittaa työyhteisön välisiä suhteita ja syödä hyvin!

Kiinnostaisiko tämä artikkeli kaveria? Laita jakoon!

Jätä kommentti

Jätä kommentti