Asiakastarinoita voi tehdä lähes miltä tahansa toimialalta. Tarinat ovat tehokas tapa parantaa verkkonäkyvyyttä, jos ne julkaistaan organisaation verkkosivuilla. Googlen algoritmit tunnistavat parhaiten sellaiset sivut, joilla on paljon hakusanoja sisältävää tekstiä ja ne päivittyvät usein.

Asiakastarinat ovat myös hyvä tapa tuottaa verkkoon säännöllisesti uutta sisältöä. Ne ovat käytännöllisiä myös somejakojen kannalta. Sivun päivitykset monipuolistuvat, ja yleensä tarinat ( ja kuvat), joissa esiintyy ihmisiä omilla nimillään ja kasvoillaan, saavat eniten reaktioita, kommentteja ja jakoja.

Tänä vuonna olemme tuottaneet erilaisia case-artikkeleita muun muassa ammatillisen koulutuksen, valmistavan teollisuuden ja konealan näkökulmista. Casejutut voidaan toteuttaa myös asiantuntijanäkökulmalla haastattelemalla omaa asiantuntijaanne.

Näin se toimii:

  1. Sovitaan jutun aihe ja haastateltavat.
  2. Sisällöntuottaja kontaktoi sovitusti haastateltavat, tekee haastattelut ja käy tarvittaessa ottamassa valokuvat.
  3. Saat nähdä artikkelin ja se lähetetään tarkistukseen myös haastateltaville.
  4. Juttu on valmis – voit julkaista sen verkkosivuillasi ja jakaa sosiaalisen median kanavissasi.

Kiinnostuitko? Lähetä sähköpostia, jos teillä voitaisiin ottaa asiakastarinat käyttöön viestintää tukemaan, niin jutellaan tarkemmin!

 

Kiinnostaisiko tämä artikkeli kaveria? Laita jakoon!

Jätä kommentti

Jätä kommentti