Istun junassa matkalla Helsinkiin. Olen menossa iltapäivälläKubon sisältöseminaariin. Niin oli kiinnostavia aiheita, että en voinut olla ilmoittautumatta, kiitos vaanKubo!
Mulla on tapana suosia julkista liikennettä, ihan siitä yksinkertaisesta syystä, että junassa, ratikassa ja bussissa näkee ja kokee enemmän mutta pitkät junamatkat voi myös ottaa hyötykäyttöön ja tehdä samalla töitä.
Tässä pari poimintaa iltapäivän agendalta.”Yrityksistä tulee mediataloja, kun mainosfilmit ja tiedotteet eivät enää riitä.””Miten sisältövetoinen tekeminen muuttaa yrityskulttuuria.”
Lisäksi kuullaan Sisältömarkkinoinnin trendit 2016 -tutkimuksen tulokset eli Mitä kuluttajat ja yritysten ostopäättäjät odottavat yritysten sisällöiltä?
Tuntuuko nyt tässä lukiessasi, ettei tämä koske sinua? Tässä kullanarvoinen neuvo: think outside the box! Tämä koskee kaikkia yrityksiä, myös meillä Etelä-Pohjanmaalla. Jos ei vielä tänään, niin huomenna. Elämme jännittäviä aikoja.
Eiköhän tältä päivältä taas tule vino pino tuoreita näkemyksiä omaan ja asiakkaiden tekemiseen! Blogikirjoituksia varmasti aiheesta tulossa. Inspirvoiaa päivää sinullekin, missä sitten sen vietätkin!

Kiinnostaisiko tämä artikkeli kaveria? Laita jakoon!

Jätä kommentti

Jätä kommentti